חשיפה: מאחורי הקלעים של העסק

בעקבות הפוסט שפרסמתי 

שאני מחפש 10 אנשים שנתקעים עם שיווק 

העסק שלהם ולא יודעים איך לייצר סמכות ולקוחות, 

.

הרבה אנשים פנו אליי ושאלו אותי מה אני עושה, 

ואיך לעזאזל הגעתי לתחום הזה…

.

אז החלטתי לשים את הכל על השולחן 

ולספר לכם איך מכל התחומים בעולם, 

בחרתי לעסוק דווקא בייעוץ שיווק 

לבניית סמכות והגדלת מכירות דרך המדיות השונות.

.

הייתי מנהל של חנויות ומסעדות, 

היו לי את כל התנאים הכי טובים,

משכורת סבבה,  מערכת יחסים ארוכה לראשונה, 

הייתי יכול לחיות כמו שרציתי בדיוק.. נשמע חלום.

.

עד שיום אחד , אני והבת זוג שהייתה לי, 

נפרדנו ומצאתי את עצמי חוזר אחורה בזמן 

לנקודת הפתיחה שלי בעיר אילת….

.

בזמן שאני חולק מזרון עם הרצפה בבית של אמא שלי, 

מסתכל על הקירות ושואל את עצמי "מה בעצם קרה פה?"

.

פתאום נפלה בידי הרעיון 

שאני לא מוכן לחזור יותר אחורה מזה 

ולהפסיק לעבוד אצל אנשים, 

אלא להגשים ולגלות עד כמה רחוק 

אני יכול להגיע בזכות היכולות שכבר צברתי.

.

מאותו הרגע החלטתי לצאת מסע, 

מסע בו אלך אל הלא נודע, בעקבות האינטואיציה שלי 

במטרה לגלות את ייעודי בחיים 

ולהבין איך באמת אני יכול להיות אדון לעצמי 

ולזכות בחיים הכי טובים שאפשר לקבל, 

עם כל מה שזה דורש!

.

את המסע שלי התחלתי בפתיחת העסק הראשון שלי, 

שם התחלתי להיחשף לכל פעולות השיווק 

שיכולות להכניס לי מתעניינים ולקוחות משלמים 

כדי שאוכל להתחיל ולקחת אחריות על דברים גדולים יותר ממני.

.

פתאום זה התחיל לעבוד, 

אני מתחיל להרוויח כסף מפרסום פשוט 

שלא הייתי צריך לשלם עליו בכלל, 

ההרגשה הייתה התעלות ו

הרגשה שאני יכול להתחיל לחיות בתנאים שלי.

.

מסתבר שבעסקים כל מה שצריך לעשות זה להראות את עצמך, 

להיחשף לקהל ולהמשיך בדרך האת בעקביות ואדיקות.

.

ככה התחלתי להיחשף לעולם האמיתי 

של העבודה המנטלית שמתחילה בראש עסקי של יזם.

.

לאחר שנה של עבודה קשה, 

החלטתי לקום ולצאת לעוד מסע שיתמוך לי בגישה ובהשקפה על עולם העסקים, 

עברתי לתקופה קצרה לגור באיי קטן ליד ג'מייקה, 

ואחרי זה המשכתי למקסיקו ותאילנד..

.

.

כשחזרתי הצלחתי לראות תמונה אחרת מחדש על התחום העסקי, 

הקמתי והתנעתי מחדש את העסק הראשון, 

נתתי לו לעבוד והתחלתי להשקיע על התפתחות עסקית ושיווקית 

כדי שאוכל להגדיל את המכירות 

ולעשות את זה מהבית בזמן שאני בונה לי אופי חדש ומעוצב כמו שאני חולם עליו, 

.

ואז מצאתי את עצמי במקום אחר לחלוטין, 

מבחינת עסקים, תודעה ושיווק.

.

זמן קצר לאחר מכן חוויתי את החוויה הצלולה הראשונה שלי בנוגע לעסקים….

"זה לא קל ולא פשוט! בכלל…" 

היה כמה פעמים שכמעט התייאשתי לחלוטין, 

וכמעט הרשיתי לעצמי לחזור למקום שלא הסכמתי לעצמי לחזור אליו!

.

אבל משהו בתוכי היה חייב להמשיך לעלות ולעוף הכי גבוה שרק אוכל להגיע,

התחלתי לכבוש עוד פסגה אישית ועוד פסגה אישית, 

ופתאום מכירים אותי בכל הארץ, מזמינים אותי ומדברים עלי…

.

ומאותה השניה פשוט ידעתי.

המטרה שלי בעולם הזה היא להעביר את המתנה שלי לאחרים,

לעזור להם לאזן את עולם העסקים והשיווק ברשת 

בצורה אותנטית וליצור הרבה יותר מוניטין  

ועל הדרך להגדיל את ההכנסות משמעותית.

.

אני רוצה לתת לכמה שיותר אנשים 

את ההזדמנות להכיר את האני האמתי שלהם דרך העסק ומה שהם מפתחים,

לתת להם אופציה להתחבר למתנה ולמסר השיווקי שהם רוצים להעביר הרבה יותר

ובכך לגרום להם להמריא בעסק ולעזור להם ביצירת מציאות חדשה

של אמונה עצמית, ביטחון בצעדי השיווק ברשת

וכמובן יצירת משפחתיות סביב התוכן והעסק שלהם.

.

כל זה באמצעות

שיטות פרקטיות שפיתחתי במהלך ה 4

שנים האחרונות שבהם למדתי את התחום 

וליוותי עשרות אנשים באופן אישי 

ונגעתי בקרוב ל3000 אנשים במדיות השונות 

באמצעות תוכן ממוקד ויעיל להגדלת הכנסות ושיווק.

.

מעבר לאמונה האישית שיש לי באנשים, 

אני יודע ב 100% שכל אחד ואחת מסוגלת להגיע למקום שהוא רוצה להגיע, 

כמובן עם כל מה שזה טומן בתוכו ! (מניסיון)

.

ה 10 הראשונים שיצפו בסרטון הזה וישאירו פרטים

יקבלו ממני במתנה שיחת ייעוץ ליצירת מפת דרכים בעסק ובשיווק

להמשך הדרך ❤️

כנס דרך פה >> צפה בסרטון, השאר פרטים וקבל ממני שיחת ייעוץ לבניית מפה אסטרטגית למכירות בעסק

.

גיל ישראל – מאסטרקלאס מרקטינג

פורסם על ידי Gil Israel

גיל ישראל - מומחה שיווק ויזמות

כתיבת תגובה